ورود به فروشگاه

تأمین کالا

هدف از فروش کالاهای غیر غذائی در فروشگاه، تامین کالای مورد نیاز مصرف کننده بر اساس اولویت سبد کالایی و تکمیل آن در فروشگاه می باشد.

بخش غیر غذائی شامل دپارتمانهای زیر است:

اولویت های دپارتمانهای غیر غذایی جهت ارائه کالا به مصرف کننده به ترتیب:

  • کالای با کیفیت مناسب (کالاها شامل گارانتی در بخش لوازم خانگی برقی، کالای با سابقه خوب در بازار لوازم خانگی غیر برقی و پوشاک).
  • قیمت مناسب و ارائه کالا جهت تمامی اقشار با سطح درآمدی متفاوت در جامعه.
  • ارائه کانسپت سلف سرویس به مصرف کننده.
  • در دپارتمان لوازم خانگی برقی کالاهای با برندها و گارانتی معتبر به همراه نمایش کالا جهت تست مصرف کننده و دیدن ظاهر کالا و در صورت امکان استفاده از آن مد نظر می باشد.
  • کالاها با قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا عرضه می گردد.
  • خدمات برگشت کالا با توجه به نوع کالا و نوع برند آن در فروشگاه فراهم می باشد که پیش از خرید مصرف کننده به اطلاع آن خواهد رسید.
  • توضیحات مشخصات فنی کالا به مصرف کننده جهت تسهیل در تصمیم گیری خرید به مصرف کننده ارائه می گردد.
  • در دپارتمان لوازم خانگی برقی کالاها با کیفیت مناسب که توسط تامین کنندگان معتبر تهیه و کالاها به صورت سلف سرویس در معرض دید مصرف کننده قرار داده خواهد شد و مطابق ظوابط فروشگاه مرجوعی کالا نیز در فروشگاه امکان پذیر است. قیمت گذاری کالا نیز با دقت و وسواس فراوان صورت می پذیرد.
  • در دپارتمان پوشاک نیز کالا ها متناسب با فصل و قیمت های مناسب به مصرف کننده عرضه می گردد. در این بخش نیز مرجوعی کالا متناسب با عرف مرجوعی در فروشگاههای زنجیره ایی وجود دارد. تنوع و کیفیت کالا ها برای تمامی اقشار درآمدی جزو مزایای این بخش در فروشگاه می باشد.